|
|
REKLAMNÍ AGENTURA suNEXO Vás vítá na svých stránkách. |
|
|
|
|
|
Věříme, že Vás naše
reklamní výroba,
grafické práce a tisk
osloví a najdete u nás
vše co hledáte. |
|
|
|
|
|
Naši provozovnu
v Dačicích
s výrobou
a s maloobchodním
prodejem najdete
na adrese: |
|
|
Havlíčkovo nám.229 >>> |
|
|
|
|
|
obvyklá provozní doba |
|
|
Obvyklá provoní doba je zrušena. |
|
| Služby kreativního studia jsou poskytovány výhradně po předchozí telefonické domluvě. |
|
|
|
|
|
|
|
GRAFIKA
|
Nabízíme Vám profesionální zpracování grafiky díky dokonalému softwarovému vybavení a desetileté praxi. Logotypy, firemní styl, inzerce, tiskoviny, in / outdoor reklama, potisky, reklamní předměty. Vše na jednom místě.
|
|
logotyp ... |
|
... neboli logo je nezbytnou součástí firemní identity. Za logo je dnes považován takřka jakýkoli byť jen barevný nápis obsahující název firmy. To však není úplně správně. Takovémuto podání (vyobrazení) by spíše slušelo označení stylizovaný nápis. Logem je míněno propracované grafické ztvárnění názvu společnosti (firmy) případně doprovozené grafickým symbolem. Ten není nezbytně nutný (chápejte symbol) pokud je ztvárnění nápisu dostatečně výrazné a vizuálně nezaměnitelné. Naopak se objevují loga, kde je název potlačen a důraz je kladen na symboliku. |
|
|
|
firemní styl ...
|
... corporate identity, vizuální styl nebo také "tvář" firmy. V zásadě se dá říci, že se jedná o stylově stejný design veškeré grafiky, která se používá ve spojitosti s propagací firmy. Ať už se jedná o vizitky, reklamní poutače, letáky nebo i reklamní textilie a reklamní předměty, ale také televizní reklamu, respektive reklamu ve všech médiích. K definici firemního stylu slouží dokument zvaný logomanuál. Jde o jasně definované podmínky, jak lze nebo i nelze používat logo firmy, symboliku a firemní barvy v různých kontextech, včetně definice fontů (písem). Do definice firemního stylu patří také slogan. Logomanuál je však spíše záležitostí velkých firem, které zároveň důsledně dodržují veškerá závazná doporučení svých reklamních agentur.
|
|
|
|
|
inzerce ... |
|
... je bezpochyby velmi důležitým a strategicky využitelným propagačním nástrojem. Proto věnujeme přípravě inzerce našich klientů maximální pozornost a tvoříme vizuelně poutavou, nekomplikovanou grafiku s jasným sdělením. Ne vždy je to však možné s ohledem na požadavky zadavatele. Při realizaci se snažíme získat maximální informace o médiu ve kterém bude inzerce otisknuta a připravujeme bezchybné podklady pro tisk. |
|
|
|
tiskoviny ... |
|
... Vám připravíme na profesionální úrovni. Zvolíme ideální médium, připravíme kalkulace na různé provedení a množství a po schválení provedeme také tisk. Veškerou firemní grafiku dostáváte po dohodě v jednom vizuálním stylu. V jednom stylu od nás můžete mít nejenom tištěnou grafiku, ale i řezanou a také v realizaci potisků textilií a reklamních předmětů. |
|
|
|
in / outdoor reklama ... |
|
... nebo také reklama v interiéru a v exteriéru. Nejen že Vám zpracujeme grafické návrhy na polepy aut, výloh, reklamní poutače, stojany, bannery, samolepky a dalších reklamních nosičů, ale to vše pro Vás také vyrobíme. Na co si jen vzpomenete. |
|
|
|
potisky a reklamní předměty |
|
Naše realizace jsou důkazem toho, že i u reklamních potisků textilií a potisku reklamních předmětů věnujeme grafice velkou pozornost. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Před zadáním ztvárnění loga si připravte základní údaje. Čím se zabýváte, co nabízíte, popřípadě připravte fotografie nebo jiné podklady z kterých je patrná Vaše produkce. Můžete si předběžně stanovit barvy v jakých byste logo chtěli. |
|
|
|
|
|
Přijďte se poradit nebo se jen nechte překvapit. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Snažíme se nabídnout víc než "jen" kvalitní grafiku. Proto při návrhu tiskovin počítáme s použitím různých dokončovacích prací, jsme kreativní a volíme neotřelá řešení. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|